Dani obrazovnih znanosti su domaća konferencija s međunarodnim sudjelovanjem koju je treći put za redom organizirao Institut za društvena istraživanja u Zagrebu.
Na konferenciji je bilo riječi o različitim obrazovnim temama, poput kurikularne reforme, socijalno psiholoških aspekata obrazovanja, poučavanja i motivacije u prirodnim znanostima, odrednica učeničkih obrazovnih odabira i postignuća, visokog obrazovanja, inkluzivnog obrazovanja, obrazovanja učenika nacionalnih manjina te stanju i perspektivama odgoja i obrazovanja za demokratsko građanstvo u Hrvatskoj.
Forum za slobodu odgoja je na konferenciji bio prisutan s dva izlaganja.
Jedno izlaganje se odnosilo na oblike empatijekao čimbenike koji predviđaju predrasude učitelja prema Romima, dok se drugo istraživanje odnosilo na odrednice školskih praksi i politika. Nalazi ovih istraživanja su ukazali da učitelji izražene empatije i etnokulturalne empatije, koja se odnosi na empatiziranje s pripadnicima drugih etničkih skupina ili nacionalnih manjina, imaju manje predrasuda prema Romima. Osim toga, inkluzivna praksa i inkluzivne školske politike objašnjavaju učenički osjećaj dobrodošlice u školi. Specifičnije, ako su nastavno osoblje i učenici prijateljski raspoloženi, uključeni u osmišljavanje školskih pravila, pomažu u rješavanju problema učenici se osjećaju ugodno i dobrodošlo u školi.
Na konferenciji se raspravljalo o mnogo aktualnih tema kao i o budućim smjerovima kojima obrazovanje treba krenuti. Velik naglasak je bio na potrebnim promjenama kako bi se obrazovanje učinilo kvalitetnijim za učenike i učitelje. Dodatna vrijednost ove konferencije je otvaranje niza tema koje razni istraživači mogu propitkivati u nadolazećem razdoblju, a učitelji razmišljati o primjeni novih metoda u nastavi.