Kako s učenicima govoriti o različitostima? Na koji način prihvaćanje različitosti utječe na smanjivanje predrasuda i stereotipa? Kako pomoći mladima da grade pozitivan identitet o sebi? Kako poticati kreativno razmišljanje? Te kako ih osnažiti da budu glasnici tolerancije, poštivanja različitosti i solidarnosti i kulturnoga razumijevanja?
Edukacija „Oboji svijet“ daje odgovore na ova pitanja, ali i nudi dodatna znanja i metode odgojno-obrazovnim djelatnicima i stručnjacima u radu s djecom i mladima o uvođenje kreativnosti u nastavu kao jedne od ključnih elemenata procesa učenja.
Naime poticanjem djece i mladih da progovaraju o toleranciji, različitosti, vlastitome identitetu, daju svoje prijedloge i ideje u suzbijanju stereotipa i predrasuda kroz kreativne metode utječemo na njihovo samoostvarenje, razvoj kreativnoga razmišljanja te im omogućavamo nove mogućnosti učenja – kroz istraživanja, aktivno sudjelovanje, preuzimanja rizika te učenja kroz pogreške.
Osim toga, da bi učenici bili kreativni, važno je i da sami učitelji pronađu u sebi često zaboravljenu kreativnost te pronađu nove načine i metode kako bi njihov rad bio što kreativniji. A sve to ćemo zajedno razvijati na dvodnevnome seminaru!