Kako uspješno komunicirati s medijima? Kako napisati objavu za medije? Što je komunikacijski plan škole i kako ga izraditi? Kako uspješno upravljati društvenim mrežama da bi se potaknula rasprava i prenijele informacije roditeljima, učenicima i lokalnoj zajednici? Koji su primjeri dobre prakse u Hrvatskoj u području odnosa s javnošću u obrazovanju?
Ovo samo su neka od pitanja na koja polaznici mogu dobiti odgovor na ovoj edukaciji. Kvalitetna komunikacija škole s javnosti, medijima i lokalnom zajednicom od ključne je važnosti za uspjeh škole i postizanje prepoznatljivosti u zajednici, a kontinuirana, učinkovita i kvalitetna komunikacija omogućit će pozitivan publicitet i promociju škole, njenih programa, projekata i aktivnosti koje provode.
Ova edukacija želi prenijeti odgojno-obrazovnim radnicima znanja i vještine važne za kvalitetno korištenje strategija odnosa s javnošću kako bi mogli upravljati komunikacijom i pomoći u ostvarivanju potreba i ciljeva škola i odgojno-obrazovnih ustanova.
Osim teorijskog dijela, edukacija uključuje i praktični/interaktivni dio gdje polaznici uče kako pravilno oblikovati objave za medije, reakcije i upravljanje društvenim mrežama u službi promocije odgojno-obrazovnih ustanova.
Polaznici su rekli sljedeće o edukaciji:
„Nakon seminara moje komunikacijske vještine su se poboljšale i postao sam organiziraniji. Hvala Vam na dugotrajnim pozitivnim učincima ovog treninga koji su vidljivi u mom svakodnevnom poslu.”