Cilj seminara je jačanje i razvoj kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika za razvoj veće inicijative i glasa učenika u školi te pružanje podrške učenicima u pokretanju njihovih vlastitih ideja i projekata kako bi postigli promjene koje žele vidjeti u školi i lokalnoj zajednici. Kurikulum seminara kao i resursi (priručnik i zbirka radionica) razvijeni su kroz partnerstvo s organizacijama iz Italije, Slovenije, Ujedinjenog Kraljevstva te Portugala i Sjeverne Makedonije, što je dodatno obogatilo stručni sadržaj edukacije.
Neke od ključnih tema seminara su: analiza stanja glasa i inicijative učenika u školama sudionika; definiranje razloga poteškoća s glasom i participacijom učenika; prepoznavanje vlastitih dobrih praksi i načina njihova unapređenja i razvoja; kompetencije potrebne za razumijevanje i uključivanje glasa učenika u školske prakse; kompetencije potrebne za pokretanje i mentoriranje učeničkih inicijativa i projekata; povezivanje aktivnog sudjelovanja učenika s međupredmetnim temama; planiranje školskih projekata i izvannastavnih aktivnosti povezanih s potrebama učenika, škole i lokalne zajednice.
Polaznici su rekli sljedeće o edukaciji:
„Ovaj mi je modul bio iznimno važan jer u našoj školi uočavamo nedostatak inicijative kod učenika i stalno razmišljamo kako tome pristupiti te kako motivirati učenike na veći angažman. Jako mi je bilo korisno čuti iskustva i ideje drugih kolega koje mogu primijeniti u radu s učenicima u našoj školi.”
„Osvijestila sam koliko je mogućnosti za provedbu GOO-a neiskorištenih i koliko je tu potencijala (posebice kroz drugačije osmišljavanje i provedbu Vijeća učenika).”