Search
Close this search box.

Škole podrške

„Najviše su mi se svidjeli radni materijali i konkretne situacije. Primjeri iz prakse vrlo su motivirajući i primjenjivi.”

„Atmosfera, priprema, izvedba.. sve je bilo profesionalno i na nivou.”

„Svidio mi se rad u skupinama gdje smo zajednički stvarali ideje, razmjenjivali iskustva i osnaživali se.”

„Svidjela mi se interaktivnost, odnosno mogućnost sudjelovanja s vlastitim sugestijama, pitanjima i diskusijom.”

OPIS EDUKACIJE

Cilj je stručnog usavršavanja „Škole podrške“ usvojiti kompetencije potrebne za poučavanje osobnih i socijalnih vještina djece i mladih, razvoj emocionalne pismenosti te jačanje mentalnog zdravlja djece i mladih u školi.

Kroz predavanja, prezentacije, radionice, individualni i grupni rad sudionici se upoznaju s ulogom škole u zaštiti mentalnog zdravlja djece i mladih, s ulogom i važnošću emocija, kao i mogućnostima razvoja psihološke otpornosti djece u školskom kontekstu. Dobivaju nove resurse i alate za poučavanje emocionalne pismenosti, suočavanja i nošenja s emocijama te za unapređenje odnosa u razredu i u grupi.

Kurikulum seminara kao i resursi (Zbirka radionica „Protresi!“) razvijeni su kroz partnerstvo s Uredom UNICEF-a za Hrvatsku u sklopu projekta „Škole podrške“.

Polaznici su rekli sljedeće o edukaciji:

„Rijetko dobro organizirana radionica – od organizacije, komunikacije s predavačima, pristupačnosti predavačica, posebno organizatorica.”

„Sve mi se svidjelo, osobito predavačice. Volim Forum!  <3”

„Sve mi je u potpunosti bilo edukativno i pronašla sam se u dosta aktivnosti koje mogu iskoristiti u vlastitom radu.”

„Svidjela mi se interaktivnost, odnosno mogućnost sudjelovanja s vlastitim sugestijama, pitanjima i diskusijom.”

ISHODI UČENJA

Nakon edukacije polaznik:ca će moći

  • definirati pojmove: mentalno zdravlje, stres, trauma, kriza, otpornost i suočavanje
  • navesti glavne čimbenike koji utječu na mentalno zdravlje djece
  • opisati temeljne psihološke potrebe i njihovu povezanost sa socio-emocionalnim razvojem djece te s mentalnim zdravljem
  • prepoznati važnost dječjih emocija u odgojno-obrazovnom procesu te osvijestiti važnost vlastitih emocija i njihova izražavanja
  • primijeniti alate poučavanja o emocionalnoj pismenosti
  • primijeniti različite metodičke alate u poučavanju međupredmetne teme Osobni i socijalni razvoj
  • primijeniti osnovne vještine pružanja podrške djeci i mladima u kriznim situacijama
  • osmisliti kurikulumske sadržaje i školske projekte usmjerene na mentalno zdravlje i socio-emocionalne vještine
  • primijeniti nastavne pripreme u području osobnoga i socijalnog razvoja djece i mladih.

EDUKACIJA SE PROVODI OD

2021. g.

PROSJEČNA OCJENA

4,54

BROJ POLAZNIKA

54

VRSTA EDUKACIJE

seminar stručnog usavršavanja

BROJ SATI

16

DINAMIKA ODRŽAVANJA

seminar u trajanju od dva dana

OBVEZE POLAZNIKA

sudjelovanje na 80% seminara

PREUZMITE KURIKULUMI

sudjelovanje na 80% seminara

KONTAKT

Ana Munivrana, amunivrana@fso.hr
Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.