Medijacija u školi provodi se na više razina, primjenjujući niz načela kojima se unaprjeđuju odnosi i cijela školska klima. Brojne škole tako u Hrvatskoj prepoznaju potencijal i dobrobiti uvođenja filozofije, kao i samih praktičnih postavki školske medijacije te je odlučuju uvesti u svoj svakodnevni život – kao metodu, kao postupak rješavanja sukoba, školski projekt, izvannastavnu aktivnost.
Kao poseban oblik implementacije školske medijacije je i vršnjačka medijacija – ona počiva na uvjerenju da se učenici najbolje razumiju u sukobe svojih vršnjaka i da su za određene vrste sukoba upravo oni najbolji medijatori, ponekad bolji i uspješniji od odraslih. Vršnjačka medijacija, kao poseban oblik vršnjačke podrške donosi brojne dobrobiti za same učenike jer kroz nju učenici uče komunicirati s uvažavanjem i poštovanjem te preuzimaju odgovornost za sebe i svoje odnose. Ona posljedično donosi brojne dobrobiti i za učitelje, nastavnike, roditelje i cijelu školu kao zajednicu.
Cilj seminara je predstaviti polaznicima dobre prakse škole i vršnjačke medijacije u školama u Hrvatskoj te istražiti mogućnosti primjene različitih modela. Isto tako, cilj je pružiti uvid u potrebne organizacijske i sadržajne aspekte za pokretanje skupine vršnjačkih medijatora u školi.