Nedavno istraživanje o iskustvima i potrebama mladih LGBT+Q+ osoba u Hrvatskoj govori da je čak 41% sudionika:ica istraživanja imalo osjećaj da se njihov LGBTIQ identitet nikada ne poštuje niti se uvažava, a njih 28% (73) nikada se nije osjećalo sigurno kao LGBTIQ osoba tijekom srednje škole (Štambuk 2022.).
Upravo je ovo jedan od motiva za pokretanje ove edukacije, kako bi se izgradila uključiva škola za sve identitete i različitosti.
Tijekom ove edukacije, polaznici:e će imati priliku razgovarati i istražiti temeljne pojmove poput rodnog identiteta, rodnog izražavanja, seksualne orijentacije i sl. te će se preispitati kako kultura i društvo utječu na rodne uloge i seksualnost. Na stvarnim primjerima diskriminacije, uznemiravanja i govora mržnje prema rodnim i seksualnim manjinama polaznici će se upoznati sa zakonskim okvirom zaštite ljudskih prava.
Također, tijekom edukacije polaznici će imati priliku raspravljati o položaju LGBT+Q+ učenika u školama, važnosti „coming outa“ te problemima s kojima se susreću LGBT+Q+ učenici. Kroz radionice, polaznicima će se ukazati na postojeće alate i smjernice za uključiviju školu i školske politike u stvaranju inkluzivnijeg školskog okruženja za LGBT+Q+ učenike.