Edukacija je nastala s ciljem da se uspjeh kojeg je edukacija „Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” postigla u predtercijarnom obrazovanju prenese u visoko obrazovanje. Edukacija „Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi” je hrvatski proizvod koju su razvili hrvatski stručnjaci na temelju RWCT filozofije.
Edukacija sadrži sustav koraka i konkretnih tehnika u poučavanju utemeljenih na postavkama kognitivističkih teorija učenja. Posebnu kvalitetu predstavlja izravna primjenjivost i fleksibilnost u primjeni u različitim akademskim disciplinama.
Kroz 80 sati edukacije polaznici se upoznaju s više od 80 različitih metoda i tehnika poučavanja. Polaznici uče kako poticati razvoj novih vještina za otvorenu i odgovornu interakciju u predavaonici, kako obogatiti postojeći kurikulum te kako osmisliti inovativan nastavni proces.
Polaznici su isto tako s nama podijelili svoje mišljenje o edukaciji:
„Ovaj seminar bi svakako trebao postati dio obaveznog stručnog usavršavanja visokoškolskih nastavnika, a razlog je što mi nismo svjesni kako održavamo nastavu i koje greške radimo, također nismo upoznati s metodama kojima možemo poboljšati nastavu.”
„Studenti vrlo rado sudjeluju i imaju osjećaj da vladaju znanjem koje na taj način prikupe. Na taj način aktivno sudjeluju u kreiranju vlastitih kompetencija što dodatno utječe na njihovu motivaciju za aktivnim sudjelovanjem na nastavi.”