Search
Close this search box.

Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje

“Dolazak na ovaj seminar bio je odličan životni potez. Izvrsne metode, tehnike koje želim što više koristiti u svom radu, kreativan, poučan, zabavan način rada. Smatram da kada bi više nas radilo po ovim metodama škola bi bila mjesto na koje bi učenici dolazili skakutajući od sreće.”

OPIS EDUKACIJE

„Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje”, poznatiji po svojoj engleskoj skraćenici RWCT, najdugovječnija je edukacija Foruma za slobodu odgoja.

Ta dugovječnost i aktualnost ove edukacije najbolje se vidi iz komentara samih polaznika:

“Seminar je izvrstan. Najbolje stručno usavršavanje u mojih 13 godina rada kao nastavnica. Obećanje koje je dato na početku – da ćemo se mi, kao osobe, dubinski i strukturalno promijeniti – na kraju je ispunjeno.”

“O metodici smo naučili više nego tijekom studija. Jedna od najboljih edukacija uopće.”

Ova edukacija donosi drugačiju filozofiju poučavanja koju prate interaktivne metode s kojima se nastava usmjerava na učenika i gdje učitelj postaje voditelj, suradnik, savjetnik, mentor, odgajatelj i pedagog koji organizira nastavni proces.

Metode omogućavaju organizaciju nastave tako da je svaki učenik uključen što zadržava učenikovu pažnju i povećava motivaciju.

Potiče se stvaralaštvo, rješavanje problema, inovativnost, poduzetnost, komunikativnost, prilagodljivost, rad u timu. Stvara se ugodno odgojno-obrazovno ozračje koje je poticaj za učenje i razrednu disciplinu.

Na kraju najbitnije, učenici uče kritički misliti, razvijaju odgovornost za vlastito napredovanje i učenje, surađuju s drugim učenicima i uče kako učiti.

ISHODI UČENJA

Nakon edukacije polaznik:ca će moći

  • iskustvenim putem ovladati metodama suradničkog poučavanja i učenja
  • primijeniti 80 različitih interaktivnih tehnika i strategija u nastavnom procesu
  • promišljati o praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika u procesu suradničkog učenja i poučavanja
  • osnažiti sposobnost analize, sinteze i procjenu informacija i ideja
  • kritički misliti u svakodnevnom radu i životu
  • koristiti metode kojima se promiče kritičko mišljenje, neovisno učenje i odgovornost za napredak
  • postavljati multiprocesna pitanja
  • primijeniti pravila argumentiranog razgovora, rasprave, debate
  • opisati proces kreativnog pisanja i dubinskog čitanja te kako ih primijeniti u radu s mladima
  • organizirati nastavu usmjerenu na učenika
  • primijeniti tri etape okvirnog sustava za poučavanje
  • razumjeti važnost kontinuiranog rada na sebi kako bi bio/la bolji nastavnik/ca
  • planirati nastavne jedinice povezane sa seminarom
  • koristiti udžbenike i priručnike seminara.

EDUKACIJA SE PROVODI OD

1998. g.

PROSJEČNA OCJENA

4,67

BROJ POLAZNIKA

2000

VRSTA EDUKACIJE

seminar stručnog usavršavanja

BROJ SATI

80

DINAMIKA ODRŽAVANJA

osam jednodnevnih seminara

OBVEZE POLAZNIKA

sudjelovanje na cjelokupnom seminaru, dostavljene dvije domaće zadaće, izostanci se nadoknađuju

PREUZMITE KURIKULUMI

sudjelovanje na cjelokupnom seminaru, dostavljene dvije domaće zadaće, izostanci se nadoknađuju

KONTAKT

Eli Pijaca Plavšić, epijaca@fso.hr
Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.