Tijekom prošle školske godine provedeno je istraživanje među odgojno-obrazovnim radnicima:ama i učenicima:ama koji su sudjelovali u projektu “Škole podrške: osnaživanje školskih procesa koji doprinose mentalnom zdravlju zajednice nakon dvostruke krize.” Projekt se provodio između 2021. i 2023. godine u 35 osnovnih i srednjih škola na području Sisačko-moslavačke županije. U istraživanju je sudjelovalo 68 odgojno-obrazovnih radnika:ca te 426 učenika:ca osnovnih i srednjih škola, od sveukupno 190 odgojno-obrazovnih radnika:ca i 8400 učenika:ca koji su sudjelovali u programu. Radionice s učenicima:ama bile su, uz stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika:ca te izradu materijala za korištenje u nastavi, središnji dio programa.
Na temelju istraživanja napravljen je izvještaj koji prikazuje u kojoj mjeri učenici:ce i odgojno-obrazovni radnici:ce koji su sudjelovali u programu Škole podrške smatraju da program doprinosi jačanju njihovih socio-emocionalnih kompetencija.
Ukratko, na temelju rezultata istraživanja, zaključuje se da sudionici:ce smatraju da je ovaj program pozitivno utjecao na razvoj različitih socio-emocionalnih vještina kod učenika u osnovnim i srednjim školama, a istovremeno, odgojno-obrazovni radnici:e doživljavaju da im je ovaj program pomogao u nošenju s različitim emocionalnim izazovima u svakodnevnom radu. Procjenjuju da su ojačali vlastite kompetencije za poučavanje tema koje se tiču osobnog i socijalnog razvoja te mentalnog zdravlja djece i mladih, te da učenici:ce smatraju da je program Škole podrške dao pozitivan doprinos boljem razrednom i školskom okruženju te općenitom osjećaju dobrobiti kod učenika:ca.
Cijeli izvještaj možete pročitati OVDJE.