Search
Close this search box.

Održan prvi modul III. akademije za ravnatelje_ice

Podijeli

U sklopu projekta “Učimo ih za njihovu budućnost” od 18. do 20. siječnja održan je prvi modul III. akademije za ravnatelje:ice. Naime, zbog utjecaja pandemija na provedbu projekta napravljene su određene preinake u projektu te su osigurana sredstva za održavanje novog ciklusa ovog programa stručnog usavršavanja.

Akademija je okupila 17 ravnatelja:ica osnovnih škola Krapinsko-zagorske županije, Istarske županije, Grada Rijeke i Grada Siska. Akademiju pohađa nekoliko kolega:ica koji su u prvoj godini mandata, a kolega:ica s najduljim stažom ima skupljenih 17 godina na mjestu ravnatelja:ice. Svi zajedno se brinu za 5383 učenika:ice i rade s 725 odgojno-obrazovna:e radnika:ice. Najmanja škola ima 39 učenika i 20 učitelja:ica, a najveća 577 učenika:ica i 70 učitelja:ica.

Prvi modul ove Akademije održan je u virtualnom okruženju za što smo u sklopu projekta osigurali novu opremu za video-konferenciju što će biti temelj naših budućih virtualnih aktivnosti. Kako smo i dalje u privremenom uredu, prijenos svih sesija prvog modula Akademije bio je iz prostora Hrvatske udruga za odnose s javnošću na čemu im iskreno zahvaljujemo.

Kao i u slučaju drugih naših programa i ovaj je započeo predstavljanjem projekta “Učimo ih za njihovu budućnost”, programa Akademije i voditelja:ica koji:e će sudjelovati u programu. Potom su polaznici:e imali:e priliku predstaviti sebe i svoju školu.

Uvodno predavanje je održala Suzana Hitrec, ravnateljica Upravne škole u Zagrebu i predsjednica Udruge hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja. Ona je zajedno s polaznicima:ama pokušala dati odgovor na pitanje koji su to dodatni prostori rada ravnatelja:ice u sklopu postojećeg zakonskog okvira, odnosno gdje ravnatelj:ica može pokazati svoje liderske kompetencije. Tema je izazvala nekoliko reakcija od strane polaznika:ica koji:e su iznijeli svoja iskustva i dobre prakse koje su provodili ili provode.

Drugi dan prvog modula bio je posvećen temi “Koliko je dobra moja škola?”, a vodio ju je prof. dr. sc. Petar Beznović. Profesor Beznović je polaznicima:ama predstavio neka od područja rada odgojno-obrazovne ustanove u kojima se može provoditi vrednovanje, te je poticao raspravu o pokazateljima kvalitete rada odgojno-obrazovnih ustanova, te dokazima o postignutim pokazateljima. Profesor je takođe ponudio polaznicima:ama provođenje kratkog upitnika za vrednovanje jednog od aspekata upravljanja odgojno-obrazovnom ustanovom.

Treći dan bio je posvećen jednom od strateških dokumenata svake škole – razvojnom planu škole. Radionice je vodila Eli Pijaca Plavšić, a polaznici:e su imali:e priliku naučiti ili obnoviti svoje znanje o razvoju i važnosti postojanja jasne misije i vizije škole, o identificiranju vrijednosti koje škola živi kao i o svim ostalim segmentima razvojnog plana i koracima u njegovoj izradi.

Polaznici:e su ovaj prvi modul ocijenili s prosječnom ocjenom 5,0, a kao vrijedne strane modula istaknuli:e su dijeljenje iskustava, konkretne savjete, navođenje na pronalaženje rješenja, stručnost edukatora i sl. Neki:e su istaknuli:e sljedeće:

Predavači su prošli kroz veliki broj važnih tema na zanimljiv i koristan način. Navode se primjeri koji plastično prikazuju primjenu teorije. Predavači aktivno uključuju sudionike.

Drugi modul Akademije održat će se krajem veljače.

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.