U petak, 1. ožujka održan je okrugli stol s temom “Uloga i odgovornost škola u radu s učenicima nižeg socio-ekonomskog statusa” na kojem su se okupili odgojno-obrazovni djelatnici i stručnjaci kako bi prokomentirali nacrt priručnika čija je izrada planirana u sklopu Erasmus+ projektu “BRAVEdu – Breaking the Poverty Taboo: Roles and Responsibilities of Education”.
Koliko je značajan utjecaj socio-ekonomske pozadine učenika na njihov obrazovni uspjeh, zašto je važno poticati suradnju svih dionika škole i slušati glas učenika te zašto učenici u Estoniji postižu izrazito dobre rezultate unatoč socio-ekonomskoj pozadini samo su neka od pitanja na koja se htjelo odgovoriti ovim priručnikom. Sudionici su se složili kako se o ovoj temi premalo govori, pa se nadamo da će ovaj priručnik doći do što većeg broja odgojno-obrazovnih djelatnika, ali i kreatora obrazovnih politika.
Više o Izvještaju o obrazovnim politikama i praksama estonskih škola pročitajte na mrežnoj stranici organizacije nositeljice projekta “Network of Education Policy Centers”.