Search
Close this search box.

Projekti

BE-IN: Najbolje inovativne prakse za inkluzivno i emocionalno obrazovanje s ciljem suočavanja s ranim napuštanjem školovanja u Europi

S početkom 2022. godine Forum je započeo s partnerstvom u dvogodišnjem Erasmus+ projektu BE-IN: Best Innovative Practices for an Inclusive and Emotional Education to face early school leaving in Europe (BE-IN: Najbolje inovativne prakse za inkluzivno i emocionalno obrazovanje s ciljem suočavanja s ranim napuštanjem školovanja u Europi), zajedno s organizacijama iz Austrije – Sudwind , Cipra – C.I.P. Citizens in Power i Mađarske – Anthropolis.

Organizacija nositeljica projekta je OXFAM Italia Intercultura, a cilj ovog dvogodišnjeg projekta je kreirati nove metode i alate inkluzivnog i emocionalnog učenja kojima će se potaknuti učenike i učenice da ne odustaju od školovanja – veliki problem u europskim srednjim školama koji je tijekom pandemijske krize postao još veći.

Na koji način motivirati učenike i učenice iz ranjivih skupina, ali i sve učenike i učenice, da unatoč svim izazovima s kojima se nose posljednjih mjeseci (p)ostanu motivirani za učenje, razviju otpornost, nauče bolje se nositi sa stresom, osvijeste svoje jake strane; kako u novonastaloj situaciji uključiti roditelje što se pokazuje ključnim za dobrobit učenika te školu učiniti pozitivnom zajednicom u kojoj se svatko osjeća dobro i sigurno… Na ova i slična pitanja nastojat će se odgovoriti kreiranjem novog kurikuluma koji će se prvotno primijeniti u 15 srednjih škola u 5 partnerskih zemalja.

Aktivnosti projekta su:
1. istraživanje o iskustvima i potrebama učitelja/ica i učenika/ca kad je riječ o inkluzivnom i emocionalnom učenju: intervjui s dionicima, fokus grupe s učiteljima/cama, online istraživanje s učenicima/ama i učiteljima/cama, istraživanje postojećih praksi u svakoj od uključenih zemalja te izrada nacionalnog i međunarodnog Izvještaja.
2. na temelju provedenog istraživanja, izrada novog kurikuluma te edukacije za učitelje/ice na teme: inkluzivno učenje, teorijski i metodološki pristup planiranju inkluzivnog učenja u školi, definiranje procesa učenja po mjeri učenika (posebice naglasak na ranjivim skupinama), svaranje pozitivne školske klime…, i još mnoge druge srodne teme te alati za rad s učenicima/ama.
3. testiranje novog kurikuluma u 15 srednjih škola u 5 zemalja (18 sati aktivnosti s 60 učenika/ca u svakoj od zemalja).
4. kreiranje digitalne platforme s dostupnim materijalima nastalim tijekom projekta te izrada znanstvenih publikacija temeljenih na iskustvima škola u projektu.

U Hrvatskoj će u aktivnostima sudjelovati učenici/e i odgojno-obrazovni radnici/e iz triju škola:
Industrijska strojarska škola, Zagreb
Škola za primalje, Zagreb
Srednja Škola Bartola Kašića Grubišno Polje

Aktivnosti projekta možete pratiti na FB stranici projekta.

VODITELJ:ICA PROJEKTA:

Vanja Kožić Komar, vkozic@fso.hr

TRAJANJE PROJEKTA:

1.1.2022. – 1.1.2024.

PROVODITELJI:

Nositelj projekta:
OXFAM Italia

Partneri:
Anthropolis Antropologiai Kozhasznuegyesulet, Mađarska
Sudwind Verein fur Entwicklungspolitik und Globale Gerechtigkeit, Austrija
C.I.P. Citizens in Power, Cipar
Forum za slobodu odgoja, Hrvatska

MREŽNA STRANICA PROJEKTA

UZ PODRŠKU:

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.