Projekt NAOS, čija je središnja misao identifikacija dobrih obrazovnih praksi učitelja koje im olakšavaju rad u multikulturalnom okruženju, je financiran iz programa Erasmus +, a nositelj projekta je nizozemska organizacija RISBO iz Rotterdama.
Projekt traje do lipnja 2017 godine a na njemu rade organizacije iz Estonije, Litve, Norveške, Nizozemske, Belgije, Portugala, Grčke, Cipra i Hrvatske. Tijekom projekta, organizacije iz ovih zemalja, među kojima je i Forum za slobodu odgoja sudjeluju na studijskim posjetima u partnerskim zemljama gdje opažaju primjere dobre školske prakse rada u multikulturalnom okruženju. Paralelno sa studijskim posjetima, svaka organizacija provodi mapiranje akademskih obrazovnih programa za studente koji će raditi u osnovnoj i srednjoj školi da se utvrdi kako obrazovni sustav priprema buduće učitelje za rad u multikulturalnom okruženju. Naposlijetku, bit će napravljeni priručnici za obrazovne djelatnike s primjerima dobre prakse i preporukama za rad u multikulturalnom okruženju koji će biti diseminirani u svim partnerskim zemljama te predstavljeni na završnoj konferenciji na proljeće 2017 godine u Rotterdamu.
Zbog porasta etničke, vjerske, jezične heterogenosti učeničke populacije, ovo je jedan od brojnih projekata koji na europskoj razini pomažu učiteljima da uspješnije i bolje obrazuju učenike. Dugoročno to će pridonjeti porastu kvalitete rada učitelja, boljem obrazovanju učenika, njihovom većem školskom uspjehu koji im otvara razne mogućnosti u daljnjoj karijeri.