Search
Close this search box.

Širi se mreža Škola podrške: iskustva treće godine provedbe

Podijeli

Sveobuhvatni program UNICEF-a i Foruma za slobodu odgoja Škole podrške: učenje za otpornost, inkluziju i mentalno zdravlje je u lipnju završio sa svim svojim aktivnostima. Trogodišnja provedba projekta je ove godine sa Sisačko-moslavačke županije proširena i na Međimursku i Varaždinsku županiju te su škole koje su se uključile u projekt dobile sveobuhvatnu podršku u jačanju kompetencija ravnatelja:ica, učitelja:ica, nastavnika:ica i članova i članica stručne službe u području mentalnog zdravlja, inkluzivnih praksi, razvoja socio-emocionalnih kompetencija djece i mladih te razvoja otpornosti i stvaranja dobre suradnje s roditeljima.

U ovoj školskoj  godini u projektu su sudjelovale 42 osnovne i srednje škole, 179 odgojno-obrazovnih radnica i radnika i preko 3300 učenica i učenika. Uključene škole, školski timovi i učenici ulaze u mrežu Škole podrške koja od 2021. godine kontinuirano povećava. Trenutno su uključene 72 osnovne i srednje škole, s 317 odgojno-obrazovnih radnica i radnika i preko 9200 učenica i učenika.

Program se sastojao od 41 sata stručnog usavršavanja i supervizija za uključene članove školskih timova i to kroz edukacije: Škole podrške: učenje za otpornost, inkluziju i mentalno zdravlje , “Metodika poučavanja djece iz skupina u nepovoljnom položaju” , Zajedno: suradnja s roditeljima u školi” te dvije supervizijske radionice.

Dodatno, 20 ravnatelja i ravnateljica je prošlo sveobuhvatni program Akademija za ravnatelje:ice od 55 sati stručnog usavršavanja čiji je cilj bio ojačati ravnatelje škola za inkluzivno vođenje škole s posebnim naglaskom na dobrobit i mentalno zdravlje djece i mladih.

Članice i članovi školskih timova su kroz školsku godinu provodili socio-emocionalne radionice s učenicima na satovima razredne zajednice, kao izvannastavne aktivnosti, preventivne programe, ali su neke od tema otvarali i kroz same nastavne sadržaje

Neki od komentara uključenih učiteljica i učitelja o zadovoljstvu provedbe radionica na osobnom nivou te u kojim kompetencijama su osnaženi:

Komentari provedbe radionica s učenicima te promjene koje su uočili:

Članice i članovi školskih timova su dobili paket publikacija i materijala „Škole podrške“ koji se sastojao od publikacija, radne bilježnice za učenike i letaka za roditelje.

Protresi! zbirka nastavnih priprema za razvoj emocionalne otpornosti i suočavanja s krizom

22 IDEJE ZA OTPORNOST” zbirka nastavnih listića za razvoj emocionalne otpornosti i suočavanja s krizom

Tvoja supermoć: zbirka nastavnih listića za razvoj emocionalne otpornosti

Članice i članovi školskih timova zadovoljni s edukacijama i supervizijama i smatraju da su doprinijele razvoju njihovih kompetencija u radu s djecom i mladima na ove teme te  ističu da su im i publikacije vrlo značajne.

Navode sljedeće o tome koje su im aktivnosti bile najkorisnije i zbog čega:

Zahvaljujemo svim članicama i članovima školskih timova, ravnateljima i ravnateljicama koji su prepoznali važnost programa Škole podrške i zajedno s nama još jednu godinu za redom implementirali temu dobrobiti u svojim školama i podržavali djecu i mlade u razvoju socio-emocionalnih kompetencija.

Škole podrške se provodi i sljedeće školske godine u suradnji s Uredom UNICEF-a za Hrvatsku te se program uz Sisačko-moslavačku, Međimursku i Varaždinsku, širi i u Koprivničko-križevačku i Virovitičko-podravsku županiju.

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.