U sklopu međunarodnog projekta „Pokreni promjenu“ Forum je organizirao trening za obrazovne stručnjake i stručnjakinje iz Sjeverne Makedonije, Portugala i Hrvatske u području građanskog obrazovanja i socio-emocionalnog učenja. Trening je održan u online formi kroz šest modula koji su obuhvaćali raznovrsne teme: glas učenika, socio-emocionalno učenje, interkulturalnost, medijska pismenost, učenje na daljinu, volontiranje učenika te rad s roditeljima.
S obzirom na to da je tijekom 3 tjedna održano 6 modula, obrazovni stručnjaci iz partnerskih organizacija: INOVA+ (Portugal), José Estêvão Secondary School (Portugal), Macedonian Civic Education Center (Sjeverna Makedonija) i Foruma za slobodu odgoja imali su prilike razmijeniti svoja iskustva i znanja o navedenim temama te iskustva direktnog rada sa školama, učiteljima i učenicima u svojim zemljama.
Posebnu vrijednost treningu dali su učitelji i učiteljice iz navedenih zemalja koji su imali priliku predstaviti projekte u svojim školama, pa je tako iz naše zemlje učiteljica Slavica Vučen predstavila školski projekt Škole za medicinske sestre Vrapče – „U mojim cipelama“. Trening je moderirala naša stručnjakinja Ana Munivrana, koja je održala i predavanje iz socio-emocionalnog učenja, dok su naše Višnja Pavlović i Vanja Kožić Komar predstavile temu glasa učenika kroz predstavljanje osnovnih teoretskih postavki i Forumovog projekta „Oboji svijet“ kao primjera projekta gdje se glas učenika može dobiti i putem kreativnog izražavanja.
Na kraju treninga svi su sudionici izrazili nadu i želju da u rujnu učenici krenu redovno u škole u svim zemljama koje sudjeluju u projektu. Za naš projekt „Pokreni promjenu“ to je posebno važno jer nam u rujnu počinje najvažnija aktivnost, a to je direktan rad s učenicima kada će se putem fokus grupa istraživati učenička perspektiva o tome koliko se njihov glas čuje, uvažava i koristi kao polazna točka planiranja pozitivnih promjena u školskoj zajednici.
Cilj projekta „Pokreni promjenu“ je osnaživanje učitelj/ica, učenika/ca i njihovih roditelja u razumijevanju i prepoznavanju složenosti i izazova suvremenog društva jačanjem njihovih osobnih, socijalnih i građanskih kompetencija cjelovitim pristupom radu sa školama. Osim direktnog rada sa školama, ovim se projektom želi doprijeti i do donositelja politika kako bi im prenijeli poruke i ideje učenika koje će se provedbom ovog projekta istaknuti kao ključne.