Search
Close this search box.

Sretno dijete

„Edukacija je izvrsna. Visoka razina komunikacije voditeljica sa sugovornicima i sudionika seminara međusobno. Podsjetnik da radimo važan i koristan posao i da trebamo raditi na sebi.”

OPIS EDUKACIJE

Ako ste zainteresirani za stvaranje okruženja sretne škole i za vlastiti razvoj, onda je ova dvodnevna edukacija za vas!

„Sretno dijete“ želi polaznicima pružiti dodatno nadahnuće i doprinos umijeću rada s djecom i mladima, kako bi lakše i uspješnije kreirali obrazovno okruženje i proces poučavanja usmjeren na njihovu dobrobit i zdrav socio-emocionalni razvoj. Stručnjakinje iz područja psihologije, sociologije i pedagogije upoznat će vas s najnovijim svjetskim i domaćim spoznajama, ali i s korisnim metodama primjenjivim u praksi.

Nakon sudjelovanja na seminaru razvit ćete dodatna znanja i vještine o tome: što nam je potrebno kako bismo bili sretni, kako stvoriti odnose i ozračje putem kojih cijela škola postane mjesto učenja i razvoja, mjesto gdje se oslobađaju i razvijaju nadarenosti i potencijali svih učenika, kako podržati zdrav razvoj dječjeg samopoštovanja i samopouzdanja; kako na vrijeme prepoznati emocionalne poteškoće i smetnje ponašanja kod djece i kako aktivno graditi i njegovati iskustva brižnosti, zajedništva i pripadanja.

Dojmovi polaznika:

„Seminar je bio izuzetno poticajan i koristan.”

„Odlična edukacija, dinamična izlaganja i ugodna atmosfera.”

„Osjećala sam se ugodno, opušteno, potaknuta da razmišljam više o tome kako se osobno osjećam, ali i o potrebama drugih osoba iz svog okruženja.”

ISHODI UČENJA

Nakon edukacije polaznik:ca će moći

  • objasniti kako je proces odgoja i obrazovanja isprepleten s dječjim socio-emocionalnim razvojem
  • definirati pojmove: sreća, psihološka dobrobit, socio-emocionalni razvoj, emocionalna pismenost, okruženje poticajno za učenje
  • nabrojati glavne čimbenike koji utječu na uspješnost djeteta u školi
  • opisati zbog čega je „rastući” mentalni sklop učitelja važan za učenje i primijeniti intervencije povezane s „rastućim“ sklopom
  • navesti i prepoznati ključne faktore rizika i zaštite u dječjem razvoju
  • primijeniti osnove asertivne, autentične i nenasilne komunikacije
  • opisati i primijeniti aktivno i empatijsko slušanje te vještine koje takvo slušanje uključuje
  • dati razvojnu povratnu informaciju
  • kritički vrednovati činitelje dječje dobrobiti u vlastitoj školi/ustanovi
  • osmisliti uvjete i sadržaje u obrazovnom procesu koji mogu ispuniti psihološke potrebe djeteta
  • osmisliti kurikulumske sadržaje i školske projekte usmjerene na dobrobit djeteta
  • usvojiti model „Sretne škole“ te razlikovati „sretnu” od „nesretne” škole
  • samostalno pripremiti nastavne jedinice u području osobnog i socijalnog razvoja djece i mladih.

EDUKACIJA SE PROVODI OD

2017. g.

PROSJEČNA OCJENA

4,89

BROJ POLAZNIKA

160

VRSTA EDUKACIJE

seminar stručnog usavršavanja

BROJ SATI

18

DINAMIKA ODRŽAVANJA

seminar u trajanju od dva dana

OBVEZE POLAZNIKA

sudjelovanje na cjelokupnom seminaru

PREUZMITE KURIKULUMI

sudjelovanje na cjelokupnom seminaru

KONTAKT

Ana Munivrana, amunivrana@fso.hr
Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.