Poučavanje čitanja i pisanja na osnovi procjene pismenosti
Programi > Unaprijeđenje poučavanja > Poučavanje čitanja i pisanja na osnovi procjene pismenosti
Seminar potiče učitelje i učiteljice osnovnih i srednjih škola da praktično i razvojno pristupe problemu savladavanja čitalačkih vještina kod svojih učenika, pomaže učiteljimai učiteljicama u radu s djecom na razvoju čitalačkih vještina dajući im ideje kako čitanje približiti djeci. Seminar stoga olakšava učenicima i učenicama savladavanje čitalačkih vještina bez kojih je nemoguće savladavati nastavne sadržaje i razvijati kritičko mišljenje.
Kroz 16 sati stručnog usavršavanja sudionici će znati :
- primijeniti strategije poticanja i razvoja čitalačkih vještina;
- usvojiti vještine praćenja čitalačkih sposobnosti kod učenika/ca;
- organizirati nastavni sat prema naučenim strategijama.
Seminar se provodi kroz dvije jednodnevne radionice kako bi se između dvije radionice naučeno moglo implementirati u nastavu te kako bi voditelji i voditeljice mogli pružiti individulanu povratnu informaciju sudionicima.
Sudionici na edukacijama dobivaju priručnik „Podučavanje čitanja i pisanja na osnovi procjene pismenosti“ u kojem je sadržana: teorija razvoja čitalačkih vještina, praktični primjeri iz nastavnog rada, nastavne forme za dijagnosticiranje čitalačkih vještina, te upute za razvoj čitalačkih vještina.