Projekti

Breaking the Poverty Taboo: Roles and Responsibilities of Education

Mnoga istraživanja pokazuju kako socio-ekonomski status učenika ima izrazit utjecaj na njihov socio-emocionalni razvoj, kao i na obrazovne ishode. S obzirom na to da učenici odrasli u socijalno i ekonomski depriviranim obiteljima nemaju iste uvjete za kognitivni i socio-emocijalni razvoj,  dakle nemaju iste startne pozicije, je li prihvatljivo očekivati da će u trci zvanoj obrazovni sustav moći ravnopravno sudjelovati?

Dvogodišnjim projektom BRAVEdu, Breaking the Poverty Taboo: Roles and Responsibilities of Education, koji je započeo u rujnu 2017. godine, NEPC (Mreža centara za obrazovne politike) je uz pomoć Foruma za slobodu odgoja te drugih šest partnerskih škola i udruga iz četiri zemlje odlučio osnažiti škole za pružanje podrške učenicima nižeg socio-ekonomskog statusa kako bi ostvarili svoj puni potencijal u socio-emocionalnom razvoju te školskom uspjehu. Pritom je poseban naglasak stavljen na istraživanje estonskog obrazovnog sustava, s obzirom na to da Estonija unatoč značajnom postotku stanovništva s prosječnim ili ispodprosječnim primanjima (čime je usporediva s drugim tranzicijskim zemljama koje sudjeluju u projektu), na PISA istraživanjima postiže izrazito visoke rezultate. U tijeku su izrada Priručnika koji će odgojno-obrazovnim djelatnicima pomoći da dodatno istraže ovu temu te prepoznaju važnost uloge i odgovornosti škole u radu s djecom nižeg socio-ekonomskog statusa te Izvještaj koji će predstaviti ključne poruke proizašle iz iskustva estonskih škola.

Više o projektu saznajte na mrežnoj stranici NEPC-a http://www.edupolicy.net/ ili na facebook stranici projekta https://www.facebook.com/Braveduproject/.

VODITELJ:ICA PROJEKTA:

TRAJANJE PROJEKTA:

PROVODITELJI:

UZ PODRŠKU:

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.