Edukacija je namijenjena stručnim suradnicama i suradnicima, razrednicima, voditeljicama školskih preventivnih programa i izvannastavnih aktivnosti, ali i svima zainteresiranima za dobrobit i mentalno zdravlje djece u školi.
Cilj seminara „Sretno dijete“ je usvojiti kompetencije za kreiranje obrazovnog okruženja i procesa usmjerenih na dobrobit djeteta i njegov socio-emocionalni razvoj, kao i znanja potrebna za poučavanje osobnih i socijalnih kompetencija.
Kako stvoriti školsku sredinu u kojoj je svako dijete prihvaćeno i uspješno, gdje ima jednake mogućnosti za postignuće i zdrav socio-emocionalni razvoj? Kako podržati razvoj dječjeg samopoštovanja i samopouzdanja? Kako na vrijeme prepoznati emocionalne poteškoće i probleme ponašanja kod djece? Kako aktivno graditi i njegovati iskustva brižnosti, zajedništva i pripadanja?
Kroz dvodnevni program, stručnjaci iz područja psihologije i pedagogije upoznat će vas s najnovijim spoznajama o zdravom i uspješnom socio-emocionalnom razvoju djece i mladih, kao i činiteljima dobrobiti i zadovoljstva učitelja.
Naučit ćete prepoznati rane znakove koji upućuju na moguće probleme učenika i pristupe koji pomažu u komunikaciji. Steći ćete dodatne vještine i znanja koja će vam pomoći u pripremi i obradi raznih pedagoških, psiholoških, pa i „osjetljivih“ tema s učenicima. Također ćete osvijestiti vlastite načine izgradnje odnosa s učenicima te načine stvaranja okružja kvalitetnog učenja i suradnje.
Sudionici dobivaju Potvrdu o stručnom usavršavanju i dvije publikacije za primjenu programa u školi: zbirku radionica „Sretno dijete“ i udžbenik Od srca do srca. U iznos kotizacije uključena su osvježenja tijekom stanki.
Ana Munivrana mag. psych, voditeljica programa „Razvoj osobnih i socijalnih kompetencija“, voditeljica projekata „Sretno dijete“ i „Škole podrške“ u Forumu. Od 2001. godine radi u područjima kliničke, organizacijske i obrazovne psihologije te upravljanja projektima. Koautorica Forumovih priručnika „Od srca do srca – komunikacijski modeli kao alat u medijaciji“, „Možemo to riješiti! Razumijevanje i upravljanje sukobima“, „Glas djece: stvaranje prostora i pokretanje promjena“, „Protresi!“. Višegodišnje iskustvo psihologijskog savjetovanja i dijagnostike (Hrabri telefon, Poliklinika za zaštitu djece) te selekcije kadrova (Electus d.o.o.). Polazila je edukaciju iz Gestalt psihoterapije. Od 2021. godine Izvršna direktorica Foruma za slobodu odgoja.
Eli Pijaca Plavšić mag. soc. Aktivna je u organizacijama civilnog društva od 2001. godine, s posebnim naglaskom na unaprjeđenje kvalitete obrazovanja, razvoj obrazovne politike s fokusom na inkluzivno obrazovanje, medijaciju, građanski odgoj i obrazovanje, profesionalni razvoj učitelja te upravljanje školama. Ima dugogodišnje iskustvo kao autorica i voditeljica projekata u nacionalnim i međunarodnim organizacijama. Od 2010. do 2021. godine izvršna je direktorica Foruma za slobodu odgoja. Certificirana je trenerica u programima stručnog usavršavanja učitelja kao što su Medijacija (certificirana medijatorica Ministarstva pravosuđa), Građanski odgoj i obrazovanje, Razvoj školskih planova itd. U posljednjih 15 godina održala je više stotina seminara za učitelje te ima veliko iskustvo u neposrednom radu sa školama. Autorica je više publikacija iz područja medijacije i nenasilnog rješavanja sukoba. Voditeljica programa „Unaprjeđenje poučavanja“