Search
Close this search box.

[ODRŽANO] „Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje“ 2022./23.: dojmovi sudionika:ca

Podijeli

Od rujna 2022. do svibnja 2023. provodili smo 2 grupe seminara stručnog usavršavanja „Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje’’ u Zagrebu. Ovaj seminar provodi se u Hrvatskoj od 1998. godine i u njega je do sada bilo uključeno više od 3000 učitelja:ica sa svih obrazovnih razina. Seminar donosi poseban okvir poučavanja koji sadrži 80 različitih tehnika i metoda koje se mogu odmah koristiti u nastavi, a s kojima se učenicima omogućuje da svjesno, s razumijevanjem i aktivno usvajaju nastavne sadržaje.

Kroz 8 radionica (ukupno 80 sati stručnog usavršavanja), praćenje napretka, kolegijalno opažanje nastave i individualnu povratnu informaciju od strane voditelja i voditeljica seminara sudionike i sudionice se potiče da kroz interaktivne metode ohrabruju i potiču učenike na otvorenu, ali odgovornu interakciju, surađuju s drugima, razvijaju odgovornost za vlastiti napredak i znanje te stječu naviku cjeloživotnog učenja i obrazovanja. Primjenom interaktivnih metoda nastava je usmjerena na učenika što mijenja i uloga učitelja koji postaje voditelj, suradnik, savjetnik, mentor, odgajatelj i pedagog koji organizira nastavni proces.


O kvaliteti i svrsishodnosti seminara govore mnogi učitelji:ce koji uspješno primjenjuju filozofiju projekta u svojoj nastavi, ali i veliki broj napisanih školskih udžbenika u kojima su prezentirane metode i tehnike projekta. I ove godine tražili smo povratne informacije od sudionika:ca o ovom seminaru. Prva grupa dala je 4,85 kao srednju ocjenu radionica, a sa 4,96 su ocijenili:e voditeljice. Druga grupa je dala 4,77 radionicama i 4,86 voditeljicama. Generalno, sve radionice su ocijenjene kvalitetnima, korisnima, odlično organiziranima i odlično vođenima. Polaznici:e smatraju da su usvojili nove sadržaje, tehnike i metode koje će primjenjivati u praksi. Istaknuli:e su mnogobrojne promjene u vlastitom poučavanju uvođenjem novih metoda i tehnika rada, naglasili:e su veću kreativnost i dinamičnost u radu.

Puno sam kreativnija i inovativnija u radu. Puno više uživam u radu s učenicima.

Uvrštavanjem metoda u nastavu, na koje su učenici pozitivno reagirali, obogatila sam nastavni proces i omogućila učenicima lakše razumijevanje nastavnog sadržaja.

Najvažnije što sam dobila sa seminara je struktura sata koja potiče učenike da istinski razumiju tekst na kojem rade, a ne da budu pasivni slušači.

Također, uočili:e su i promjene kod svojih učenika i učenica, koji su postali motiviraniji za učenje, a na nastavi angažiraniji, aktivniji, zadovoljniji i opušteniji.

Učenici su postali aktivniji na satu, a posebno mi je drago što su se uključili i oni kojima treba više podrške i poticanja.

Učenici lakše razumiju gradivo, odgovori su im bogatiji i lakše pamte informacije. Također lakše usvajaju nove pojmove.

Učenici više sudjeluju, vesele se novim tehnikama i pogađaju nazive svake nove tehnike koju im prezentiram.

Sveukupno, seminar smatraju kvalitetnim te će ga rado preporučiti i drugima.

Seminar me motivirao da se educiram dalje na nekim od sličnih seminara.

Ovaj seminar bi trebao biti OBAVEZAN za sve učitelje i nastavnike.

Ako i vi želite pohađati ovaj seminar, nova grupa će započeti u subotu, 30. rujna 2023. u Zagrebu, a datumi ostalih radionica održavanja seminara će biti dogovoreni na prvom susretu. Prijaviti se možete putem prijavnice na poveznici, a prijavu je potrebno poslati do srijede, 13. rujna 2023. na adresu: mnekic@fso.hr. Poziv u PDF formatu možete preuzeti ovdje.

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.