Search
Close this search box.

“Pokreni promjenu” trening za trenere održan u Zagrebu

Podijeli

U Zagrebu su se od 12. do. 16. lipnja okupili Forumovi partneri i suradnici na projektu “Pokreni promjenu” kako bi sudjelovali na treningu za trenere.

Stručnjaci iz organizacija Think Global iz Velike Britanije, Centrom mladih Dravinjske doline iz Slovenije i Centrom za kreativni razvoj “Danilo Dolci” iz Italije su na petodnevnom treningu učili kako osnažiti učitelje da što bolje i kvalitetnije rade s učenicima u području promicanja različitosti i aktivnog građanstva. Neke od važnih tema koje su stručnjaci Foruma predstavili na treningu su: identitet, kreativnost, emocije i međuljudski odnosi, pristupi rješavanja konflikata, ljudska prava, demokracija, stereotipi i predrasude, medijska pismenost. Rad na navedenim temama Forum je razvijao dugi niz godina u svojim programima Medijacija i građanskog odgoja i obrazovanja te ih nastavlja i dalje razvijati i dalje širiti kroz aktivnosti na ovom projektu.

Trening za trenere temeljen je na istraživanju provedenom u partnerskim zemljama, kako bi se ustanovile potrebe mladih vezane uz različitost u školskom kontekstu i kako bi što bolje osposobili učitelje da uspješnije rade s učenicima na danas aktualnim temama poštivanja različitosti, tolerancije, nediskriminacije, interkulturalnosti te medijske pismenosti.

Tijekom treninga, svaka partnerska organizacija je predstavila vlastite načine rada s učiteljima i mladima i na taj način proširila svoja iskustva trenerima iz drugih europskih zemalja. Tako je stvorena platforma za razmjenu informacija i iskustava, kao i temelj za daljnju komunikaciju i suradnju među partnerima na ovoj temi.

Sljedeća aktivnost projekta je provedba stručnih seminara usavršavanja Pokreni promjenu – volontiranje, dijalog i aktivno građanstvo s učiteljima i volonterima u Italiji, Velikoj Britaniji, Sloveniji i Hrvatskoj.

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.