Sastankom partnera koji se održao 11. i 12. studenog u Cheltenhamu, Ujedinjena Kraljevina, započela ja provedba projekta “ProFiLE: Promicanje financijske pismenosti u Europi” na kojem je Forum za slobodu odgoja jedan od partnera.
Ovaj trogodišnji projekt financiran iz programa Erasmus+ ima za cilj pružiti nastavne materijale i materijale za učenje svima koji žele poučavati o financijskoj pismenosti, učiteljima, roditeljima, onima koji rade s djecom i mladima.
Tijekom provedbe projekta, partneri će zajedno razviti nekoliko korisnih materijala i alata kako bi se potaknula veća financijska pismenost. Tako će biti izrađeni nastavni materijali koji će biti temelj za izradu nastavnih alata te alata za učenje na daljinu i učenje korištenjem digitalnih alata. Također, bit će izrađene smjernice i alati za uključivanje financijske pismenosti u različite prilike za učenje i poučavanje. Tijekom cijelog projekta pratit će se i mjeriti učinkovitost svih inovativnih pedagogija te rezultata projekta.
Nositelj projekta je University of Gloucestershire iz Ujedinjene Kraljevine, a u projektu sudjeluju sljedeće organizacije: St Edward’s Preparatory School iz Ujedinjene Kraljevine, Centro Per Lo Sviluppo Creativo Danilo Dolci i Istituto Comprensivo Statale Amari-Roncalli-Ferrara iz Italije, Rogers Személyközpontú Oktatásért Alapítvány i Carl Rogers Személyközpontú Óvoda és Általános Iskola iz Mađarske, te II. osnovna škola Vrbovec i Forum za slobodu odgoja iz Hrvatske.
U sklopu provedbe projekta, Forum za slobodu odgoja je zadužen za dvije značajne skupine aktivnosti. Prva je mapiranje odgojno-obrazovnih ishoda te razvoj i izradu nastavnih materijala iz područja financijske pismenosti za djecu između 7. i 11. godine. Ova aktivnost je temelj svih ostalih aktivnosti koje će se provoditi na projektu. Druga aktivnost okuplja aktivnosti predstavljanja, vidljivosti i diseminacije napretka provedbe projekta i rezultata projekta.
Na kraju valja napomenuti kako će svi rezultati projekta biti dostupni i na hrvatskom jeziku.