Prošlog je mjeseca u Zagrebu, u našem uredu održan drugi partnerski sastanak u sklopu projekta „BE-IN: Najbolje inovativne prakse za inkluzivno i emocionalno obrazovanje s ciljem suočavanja s ranim napuštanjem školovanja u Europi”. Dva su dana sudionici i sudionice partnerskih organizacija s Cipra, iz Italije, Mađarske, Austrije i iz našeg Foruma zajedno raspravljali i planirali na koji način temu inkluzivnog i socio-emocionalnog obrazovanja na najbolji način približiti učiteljima, a posredno i učenicima. Kao temelj za dalje planiranje projektnih aktivnosti korišteni su rezultati istraživanja koje je u navedenim zemljama provedeno proteklih mjeseci s učenicima, nastavnicama i dionicima odgojno-obrazovnog sustava. Važno je naglasiti kako nam je istraživanje provedeno u Hrvatskoj potvrdilo da postoji još mnogo prostora i potrebe za osvještavanjem važnosti teme inkluzije te što ona zapravo (ne) znači.
S partnerskim organizacijama u projektu također su planirani sljedeći koraci provedbe, a to su pokretanje web stranice projekta, platforma koja će sadržavati razne materijale razvijene u projektu, ali i trening o socio-emocionalnom učenju i inkluziji koji će postati stalni sadržaj platforme dostupan svima koji žele znati više o ovim temama. Trenutno razvijamo nastavne pripreme te finaliziramo kurikulum edukacije, o čemu ćete biti obavješteni, a nadamo se i vašem uključivanju.
Pratite i dalje naše projektne aktivnosti u sklopu „BE-IN” projekta, zainteresirajte se još više za temu inkluzije u školama te potražite dodatnu inspiraciju za promišljanje i rad na ovoj temi.