Search
Close this search box.

Kako u školama poticati dublje razumijevanje glasa učenika i učenica?

Podijeli

Zaključili smo studeni drugim, jednodnevnim modulom edukacijskog programa „POKRENI PROMJENU : ovo je i moja promjena!“ za 14 učitelja/ica iz pet škola iz Zagreba, Dugog Sela i Bjelovara uključenih u međunarodni trogodišnji projekt „Pokreni promjenu“. Nastavno na edukaciju održanu u Mariji Bistrici, zajedno smo produbili znanje i naglasili važnost glasa učenika/ca kroz povijesni put te podijelili niz dobrih i loših praksi u školama.

Ana Munivrana je u svojem izlaganju istraživala s učiteljima/cama koliko prepoznaju vlastiti glas u školskoj okolini te potaknula na razmjenu iskustava koja će im koristiti u prepoznavanju promjena u daljnjem nastavku projekta. S druge strane, Višnja Pavlović je isticala povezanost glasa učenika/ca s člankom 12 Konvencije o pravima djece (1989) te istraživanjima koja prikazuju izazove, ali i prednosti davanju prostora različitosti u glasovima učenika/ca, te njihovog utjecaja na školsko ozračje.

Učitelje/ice je kroz problematiku provedbe učeničkih projekata te ulogu same škole provela Marina Brkić te im ujedno predstavila mogućnosti identificiranja tema u narednim edukacijama kako bi mogli bolje prepoznati kakvu vrstu podrške trebaju u sljedećim koracima projekta.

Usprkos strožim epidemiološkim mjerama, cijelu radionicu smo uspjeli provesti uživo te su učitelji/ce surađivali timski, unutar vlastite školske grupe. Kroz razmjenu iskustava iz života, postigli smo jedan od ključnih ciljeva, osnažiti samopouzdanje i motivaciju učitelja/ica za školske akcije te buduće aktivnosti. Veselimo se daljnjim susretima početkom nove godine kad ćemo detaljnijim uvidima u rezultate fokus grupa s učenicima, planirati razvoj daljnjih aktivnosti.

Aktivnosti i rezultate projekta možete pratiti i na zasebnoj stranici projekta startthechange.net

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.