Djeca koja se osjećaju sretnijom u školi bolje uče, boljeg su mentalnog i tjelesnog zdravlja i motiviranija. „Što čini djecu sretnom i kako to možemo osigurati u školama?“ zanimalo je 19 polaznica dvodnevnog seminara „Sretno dijete – program za osobni i socijalni razvoj u školi“ koji je Forum za slobodu odgoja organizirao 20. i 21. siječnja u Zagrebu. Naročito nam je ovo pitanje važno danas i posljednje dvije godine od kad COVID-19 kriza snažno utječe na dobrobit djece i mladih
Kako stvoriti školsku sredinu u kojoj je svako dijete prihvaćeno i uspješno, gdje ima jednake mogućnosti za postignuće i zdrav socio-emocionalni razvoj? Kako podržati razvoj dječjeg samopoštovanja i samopouzdanja? Kako na vrijeme prepoznati emocionalne poteškoće i probleme ponašanja kod djece? Kako aktivno graditi i njegovati iskustva brižnosti, zajedništva i pripadanja?
Sudionice iz 15 osnovnih škola, udruge za obrazovanje i učeničkog doma usvajali su kompetencije za kreiranje obrazovnog okruženja i procesa usmjerenih na dobrobit djeteta i njegov socio-emocionalni razvoj, kao i znanja potrebna za poučavanje osobnih i socijalnih kompetencija.
Neki od dojmova polaznica:
Nakon ove edukacije baš sam sretna!
Uvijek u meni probudite entuzijazam na još jače.
Sve metode i sadržaje smatram iznimno vrijednim, korisnim i primjenjivim u radu, kako na sebi, tako i u razredu s djecom, roditeljima i kolegama.
Hvala vam na prekrasnom predavanju, inspirativnom i podržavajućem – nadam se ponovnom susretu na nekom novom seminaru ili budućoj suradnji.
Ako i vas zanima ovaj program stručnog usavršavanja, javite nam se na: forum@fso.hr.