Na završnoj konferenciji projekta održanoj 11. veljače 2015. u Opatiji predstavljene su dvije projektne publikacije: „Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti“ te „Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci“. Urednica obiju publikacija je dr. sc. Branislava Baranović, voditeljica ekspertnog tima projekta.
Studija „Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti“ podijeljena je u dva dijela. Teorijski dio se sastoji od četiri teksta: Školski kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj i u drugim europskim zemljama; Teorija kurikuluma i razvoj školskog kurikuluma; Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva te Interkulturna dimenzija školskog kurikuluma. Drugi dio sadrži pet radionica za razvoj školskog kurikuluma:Načela i vrijednosti školskog kurikuluma; Hodogram za izradu školskog kurikuluma; Planiranje školskog kurikuluma: potrebe, prioriteti i ciljevi; Planiranje školskog kurikuluma: identifikacija resursa i mogućih teškoća te Planiranje školskog kurikuluma: praćenje i evaluacija. Publikacija je namijenjena trenerima-edukatorima u području razvoja, implementacije i evaluacije školskog kurikuluma te široj znanstveno-stručnoj javnosti.
„Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci“ je publikacija čija je osnovna svrha da svojim konceptualnim i praktičnim smjernicama pomogne ravnateljima, učiteljima i ostalim djelatnicima škola pri izradi i evaluaciji njihovih školskih kurikuluma. U prvom dijelu publikacije O projektu ukratko je opisan projekt te su navedeni nositelji i sudionici u projektu. U drugom dijelu Pojam školskog kurikuluma prikazani su osnovni koncepti kurikulumske teorije relevantni za razumijevanje školskog kurikuluma te iskustva i osnovni smjerovi razvoja školskog kurikuluma u europskim zemljama i u Hrvatskoj. Također je opisan pristup i osnovne karakteristike procesa izrade školskog kurikuluma u školama. U trećem dijelu Predlošci za izradu i evaluaciju školskog kurikuluma nalaze se obrasci po kojima se izrađuju i evaluiraju školski kurikulumi. U njima je navedena struktura školskog kurikuluma kao dokumenta, konkretni postupci te nositelji izrade i evaluacije školskog kurikuluma u školama. Publikacija završava prikazom nekih iskustava stečenih tijekom izrade školskih kurikuluma u školama koje su sudjelovale u projektu. Cjeloviti tekst publikacije možete preuzeti na poveznici u nastavku.