Search
Close this search box.

Održan sastanak sudionika i sudionica projekta “Pokreni promjenu”

Podijeli

Iako je cijela Hrvatska bila zatrpana snijegom, to nije obeshrabrilo naše učitelje i stručne suradnike, sudionike projekta Pokreni promjenu, da 22. veljače dođu u Zagreb i s nama podijele svoja dosadašnja iskustva provođenja projekata u svojim školama.

Tako smo imali priliku čuti na koji se način u 15 osnovnih i srednjih škola s područja cijele Hrvatske ostvaruju aktivnosti s ciljem promicanja zajedništva i prihvaćanja različitosti. Neke od važnih tema koje su sudionici radili s učenicima kroz različite aktivnosti, radionice i istraživanja su svakako i kreativnost, emocije i međuljudski odnosi, pristupi rješavanja konflikata, ljudska prava, demokracija, stereotipi i predrasude, volontiranje i medijska pismenost.

U mnogim su školama pokrenute različite volonterske akcije koje su potaknule učenike da se okupe i zajedno rade na poboljšanju njihove školske ali i lokalne zajednice. Mnogi su se učenici angažirali oko vršnjačke pomoći u učenju, pokrenuto je nekoliko suradnji s različitim udrugama, na radijskim se emisijama poticalo druge na slične aktivnosti; osnovani su novi volonterski klubovi, a postojeći su nastavili s novim aktivnostima. Neki su učitelji pronašli način da temu prihvaćanja različitosti inkorporiraju u nastavne sadržaje za koje to možda nije uobičajeno, poput hrvatskog jezika i matematike, te su na taj način i učenike potaknuli da drugačije pristupaju nastavi.

Iako su iz različitih škola i različitih sredina, ovim je učiteljima i stručnim suradnicima zajednička želja da potaknu učenike na prihvaćanje njihovih međusobnih različitosti kako bi se smanjile podjele te na taj način pozitivno utjecali na školsku atmosferu i međusobne odnose.

Radujemo se njihovim novim idejama i aktivnostima, a više o njihovim pojedinačnim projektima ćemo objavljivati na Forumovoj mrežnoj i FB stranici.

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.