U publikaciji “Program osnaživanja ravnatelja škola za inkluzivnu školsku kulturu – Glavni rezultati studije utjecaja” prikazan je utjecaj programa za osnaživanje školskih ravnatelja za inkluzivnu školsku kulturu provedenog na temelju Okvirnog kurikuluma za izradu programa profesionalnog razvoja ravnatelja i ostalih dionika koji sudjeluju u procesima vođenja škola za jačanje inkluzivne školske kulture. Okvirni kurikulum je izrađen unutar projekta “HEAD: Osnaživanje ravnatelja/ica za inkluzivnu školsku kulturu”.
Cilj projekta bio je podržati škole u stvaranju inkluzivne školske kulture putem osnaživanja ravnatelja u osnovnim i srednjim školama u njihovim nastojanjima da stvore i razviju inkluzivne školske politike i prakse kroz participatorno donošenje odluka. uz navedne publikacije bitno je naglasiti i razvoj publikacije za donositelje odluka pod nazivom “Razvijanje kompetencija ravnatelja za inkluzivno vođenje škola – smjernice za odgojno-obrazovne politike (Hrvatska)”.
Izvještaj prikazuje usporedbu podataka prikupljenih prije i poslije provedbe programa kako bi se opisao utjecaj razvijenog kurikuluma i programa (četiri različita programa provedena u dvije zemlje, Hrvatskoj i Sjevernoj Makedoniji, za osnovne i srednjoškolske ravnatelje) i donijele preporuke za sustavno razvijanje inkluzivnih školskih kultura. Izvještaj se fokusira na rezultate uzorka ravnatelja, kao ciljane skupine ovog projekta.