Search
Close this search box.

Program osnaživanja ravnatelja škola za inkluzivnu školsku kulturu – Glavni rezultati studije utjecaja

Podijeli

U publikaciji “Program osnaživanja ravnatelja škola za inkluzivnu školsku kulturu – Glavni rezultati studije utjecaja” prikazan je utjecaj programa za osnaživanje školskih ravnatelja za inkluzivnu školsku kulturu provedenog na temelju Okvirnog kurikuluma za izradu programa profesionalnog razvoja ravnatelja i ostalih dionika koji sudjeluju u procesima vođenja škola za jačanje inkluzivne školske kulture. Okvirni kurikulum je izrađen unutar projekta “HEAD: Osnaživanje ravnatelja/ica za inkluzivnu školsku kulturu”.

Cilj projekta bio je podržati škole u stvaranju inkluzivne školske kulture putem osnaživanja ravnatelja u osnovnim i srednjim školama u njihovim nastojanjima da stvore i razviju inkluzivne školske politike i prakse kroz participatorno donošenje odluka. uz navedne publikacije bitno je naglasiti i razvoj publikacije za donositelje odluka pod nazivom “Razvijanje kompetencija ravnatelja za inkluzivno vođenje škola – smjernice za odgojno-obrazovne politike (Hrvatska)”.

Izvještaj prikazuje usporedbu podataka prikupljenih prije i poslije provedbe programa kako bi se opisao utjecaj razvijenog kurikuluma i programa (četiri različita programa provedena u dvije zemlje, Hrvatskoj i Sjevernoj Makedoniji, za osnovne i srednjoškolske ravnatelje) i donijele preporuke za sustavno razvijanje inkluzivnih školskih kultura. Izvještaj se fokusira na rezultate uzorka ravnatelja, kao ciljane skupine ovog projekta.

Ova web stranica zahtijeva kolačiće kako bi pružila sve mogućnosti. Korištenjem ove web stranice vi se slažete s pravilima njihove uporabe.