Krajem svibnja 2015. godine, predstavnici Foruma za slobodu odgoja su skupa sa partnerima iz Norveškog Østfold University College te Nizozemskog Risbo V.B. posjetili dvije škole u sklopu studijskog posjeta u Grčkoj.
Domaćin studijskog posjeta, Sveučilište u Patrasu, organiziralo je fokus grupe s nastavnicima, ravnateljima i roditeljima jedne osnovne škole u Patrasu i gimnazije u Diakoptou. S predstavncima ovih skupina se razgovaralo o kapacitetima nastavnika za rad u multikulutralnom okruženju, njihovom profesionalnom usavršavanju u ovom području te raznim socijalnim i psihološkim aspektima funkcioniranja škole kao zajednice.
Partnerske organizacije su stekle uvid u strukturu Grčkog obrazovnog sustava i načine na koji nastavnici i ravnatelji razvijaju vlastite profesionalne kapacitete. Podaci prikupljeni iz ovog studijskog posjeta, skupa s podacima iz ostalih studijskih posjeta koji su se održali ili će se održati do 2017. godine će biti objedinjeni u priručniku, namijenjenom svima koji rade u obrazovanju.
Ovaj će priručnik sadržavati primjere dobre prakse o radu u multukultralnom kontekstu iz devet Europskih zemalja, a nastat će kao rezultat rada na projektu NAOS, koji se financira iz Erasmus+ programa.