Posljednjih mjeseci bili smo svjedoci jedne on najvrijedniji ljudskih karakteristika – inovativnosti. Od toga kako da jednim drugim pomognemo tijekom ograničenja fizičkih kontakata preko 3D printanja medicinske opreme, korištenja robota u bolnicama pa sve do angažiranja značajnog dijela znanstvene zajednice u pronalasku lijeka i cjepiva.
Inovativnost izražava čovjekovu želju da drugačije gleda stvarnost, da se suoči s problemima i izazovima, da bude kreativan i da stvara.
Stoga smo pripremili prijedloge dviju nastavnih aktivnosti na ovu temu.
Razina: predmetna nastava.
Cilj: Prepoznati izazovne situacije kao priliku za drugačije razmišljanje i inovaciju.
Ishodi: OŠ.HJ.A.7.1. Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini; TK.OŠ.C.7.1. Učenik obrazlaže dobrobiti, izvore opasnosti, mjere zaštite i pravilne postupke održavanja tehničkih tvorevina; POD.A.3.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja; POD.C.3.2. Sudjeluje u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije.
Korelacije: Sat razredne zajednice, Hrvatski jezik, Tehnička kultura, Uporaba IKT, Održivost
Razina: srednja škola.
Cilj: Istražiti društvene i kulturne promjene uzrokovane pandemijom koronavirusa.
Ishodi: SOC.C.3. Analizira suvremena društvena zbivanja na odabranim primjerima; POD.B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima; POD.C.5.1. Sudjeluje u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije; IKT.C.4.3. Učenik samostalno kritički procjenjuje proces, izvore i rezultate pretraživanja, odabire potrebne informacije.
Korelacije: Sociologija, Uporaba IKT, Poduzetništvo.