Krajem veljače održan je partnerski sastanak u Budimpešti u sklopu dvogodišnjeg Erasmus+ projekta BE-IN: Najbolje inovativne prakse za inkluzivno i emocionalno obrazovanje s ciljem suočavanja s ranim napuštanjem školovanja u Europi. Na sastanku smo s partnerskim organizacijama iz Italije, Mađarske, Austrije i Cipra razgovarali o dosadašnjim aktivnostima projekta te planirali sljedeću fazu, provedbu aktivnosti u školama u 5 zemalja. Nastavnice i nastavnici trenutno prolaze edukaciju putem online platforme gdje se osnažuju u području inkluzije i socio-emocionalnog učenja te planiraju stratificirane nastavne jedinice koje će provesti u svojim učionicama. Nakon toga će biti provedeno istraživanje kako bismo vidjeli je li ovaj, nešto drugačiji pristup planiranju nastave utjecao na to kako se učenici osjećaju u učionici tijekom nastave te koliko su motivirani za učenje te osnaženi da prepoznaju svoje jake strane.
S partnerima smo razgovarali o različitim kontekstima u kojima provodimo aktivnosti, o suradnjama sa školama u svakoj od zemalja te izazovima na koje možemo naići prilikom provedbe aktivnosti. Ovaj projekt traje do kraja godine, a sve aktivnosti možete pratiti na našoj mrežnoj stranici te stranici projekta: https://be-ineducation.eu/.