Niz istraživanja o socijalnoj mobilnosti pokazuje povezanost nedostatka osnovne pismenosti i vještina računanja s nemogućnošću pronalaženja odgovarajućeg posla, produktivnosti i učinkovitosti u organizacijskom i osobnom donošenju odluka.
Zato projekt „ProFiLE“ želi pružiti nastavne materijale potrebne učiteljima, roditeljima, skrbnicima i učenicima za poučavanje financijske pismenosti od najranije dobi. Nastavni materijali i prijedlozi aktivnosti koji će biti razvijeni tijekom ovog projekta namijenjeni su djeci u dobi od 7 do 11 godina kako bi se upoznali s temeljnim pojmovima financijske pismenosti primjerene svojoj dobi. Također, okvir za učenje i razvijeni alati imaju za cilj motivirati učitelje i roditelje da na inovativne načine rade s djecom i mladima na jačanju ključnih kompetencija financijske pismenosti. Na kraju projekta očekujemo da će obrazovne institucije dobiti zaokruženi okvir unutar kojeg će moći dalje razvijati modele i načine unaprjeđenja financijske pismenosti kao jedne od osnovnih kompetencija potrebnih za učinkovito sudjelovanje u društvu.
Glavne aktivnosti projekta:
– Razvoj i izrada nastavnih materijala u području financijske pismenosti namijenjeni za formalne i neformalne oblike podučavanja i učenja
– Razvoj i izrada alata za mrežno učenje
– Razvoj i izrada alata za integraciju financijske pismenosti za različite prilike učenja
– Provedba istraživanja i objava izvještaja o učinkovitosti različitih pedagoških inovacija u podučavanju financijske pismenosti kod djece između 7 i 11 godina
Mrežna stranica projekta
Projekt financira Europska unija kroz Erasmus+ program.